Wersje językowe

Reklamacje i zwroty

Chcesz zwrócić zakupiony towar?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami masz prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do zamówień obejmujących przedmioty wyprodukowane według specyfikacji Klienta. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym wszedłeś w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy.

Ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu przedmiotu zamówienia. Nie przyjmujemy paczek odesłanych za pobraniem. 

1. Formularz zwrotu

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji na adres e-mail: biuro@momiki.pl lub pocztą na adres: Marcin Micka Momiki Kids, ul. Wołowska 31 , 55-120 Uraz.

Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, wskazanie nazwy produktu, numer rachunku bankowego (jeżeli zwrot pieniędzy ma nastąpić na rachunek inny niż, to z którego dokonano przelewu).

Możesz również skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy klikając TUTAJ.

 

2. Wysyłka

Formularz odstąpienia od umowy możesz wysłać w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@momiki.pl lub w formie pisemnej na adres: Marcin Micka Momiki Kids, ul. Wołowska 31 , 55-120 Uraz.

Do paczki z wypełnionym formularzem zwrotu i zwracanym produktem/produktami proszę dołączyć także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.

Prosimy o wysłanie towaru w opakowaniu uniemożliwiającym zniszczenie lub uszkodzenie (może być to ten sam karton, w którym otrzymałeś zamówienie).

Po wcześniejszym kontakcie telefonicznym, możesz dostarczyć produkty do nas osobiście.

3. Zwrot kosztów

Po uznaniu płatności, zwrócimy Ci pieniądze nie później niż w terminie 14 dni (zazwyczaj jest to jedynie 1-3 dni robocze), przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Jeśli po upływie 14 dni nie otrzymasz wpłaty, prosimy o kontakt.

Więcej informacji na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w Regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną. 

 

Chcesz reklamować zakupiony towar?


Staramy się, aby produkty wysyłane do Ciebie nie posiadały żadnych wad. W przypadku jakichkolwiek wad możesz zareklamować produkt w oparciu o rękojmię.

Reklamacja powinna zawierać: Twoje dane kontaktowe, informację o rodzaju wad i dacie ich stwierdzenia, żądanie Klienta oraz potwierdzenie dokonania zakupu reklamowanego produktu. Możesz skorzystać także ze wzoru formularza reklamacji klikając TUTAJ.

Reklamacji można dokonać za pośrednictwem maila: biuro@momiki.pl lub pisemnie na adres: Marcin Micka Momiki Kids,       ul. Wołowska 31, 55-120 Uraz.

Reklamowany produkt wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz potwierdzeniem dokonania zakupu wyślij na ww. adres.

Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem roku. Reklamację należy zgłosić od razu po zauważeniu wady.

W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na nowy produkt,
- nieodpłatnej naprawy,

lub złożyć oświadczenie o:

a) obniżeniu zapłaconej ceny,
b) odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiemy Ci nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przez nas zgłoszenia reklamacyjnego. O decyzji poinformujemy drogą mailową.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl